ویژگی های کارت ویزیت نامناسب:

گاهی در سفارش طراحی کارت ویزیت مشتری ها بر اشتباهاتی تاکید می کنند که می تواند از ارزش کارت ویزیت آنها کاسته و درصد نتیجه گیری را کم کند و در نهایت محصولا کار با کیفیتی نشود . در این حالت وظیفه ما طراحان گرافیک این است که برخی اشتباهات را تذکر داده و راهنمایی هایی داشته باشیم .

در زیر به برخی اشتباهات رایج در سفارش طراحی کارت ویزیت اشاره میکنیم:

کارت ویزیت بدون توضیح زمینه کاری :

گاهی بر روی کارتها فقط نام فرد و یا کمپانی و یا شرکت درج می شود و زمینه کاری ذکر نمی شود . این یکی از ایرادات بزرگ در سفارش طراحی کارت ویزیت است . در این حالت ممکن است بعد از مدتی و با فراموشی زمینه کاری , کارت ویزیت دور انداخته شود و مورد استفاده قرار نگیرد.

گاهی در سفارش طراحی کارت ویزیت مشتری ها بر اشتباهاتی تاکید می کنند که می تواند از ارزش کارت ویزیت آنها کاسته و درصد نتیجه گیری را کم کند و در نهایت محصولا کار با کیفیتی نشود . در این حالت وظیفه ما طراحان گرافیک این است که برخی اشتباهات را تذکر داده و راهنمایی هایی داشته باشیم .

در زیر به برخی اشتباهات رایج در سفارش طراحی کارت ویزیت اشاره میکنیم:

کارت ویزیت بدون توضیح زمینه کاری :

گاهی بر روی کارتها فقط نام فرد و یا کمپانی و یا شرکت درج می شود و زمینه کاری ذکر نمی شود . این یکی از ایرادات بزرگ در سفارش طراحی کارت ویزیت است . در این حالت ممکن است بعد از مدتی و با فراموشی زمینه کاری , کارت ویزیت دور انداخته شود و مورد استفاده قرار نگیرد.

چاپ کارت ویزیت خاص
چاپ کارت ویزیت خاص

استفاده از عکسهای زیاد و نامناسب :

کارت ویزیت محلی برای استفاده از عکسهای رنگارنگ و بسیار زیاد نم نمی باشد . کارت ویزیت ساده ترین روش معرفی شماست و استفاده از عکس ها و تصاویر زیاد و نامناسب باعث خسته کننده بودن کارت شما خواهد بود و این باب میل مشتریانتان نخواهد بود .

عدم استفاده از توضیحات مناسب :

برخی از مجموعه ها ، شرکت ها و کمپانی های بسیار بزرگی هستند که نیاز به توضیح اضافی در مورد زمینه کاری خود ندارند و با شنیدن اسم آنها همه متوجه زمینه کاری آنها می شوند (مثلا کمپانی تویتا که همه میدانند چه کاری انجام می دهد ) ولی برای شرکتهای کوچکتر یک معرفی کوتاه از زمینه شغلی الزامی است .

استفاده از فونت های ریز :

شاید به عنوان طراح دوست داشته باشید از فونت های ریز استفاده کنید تا فضای بیشتری برای مانور بر روی کار داشته باشید ولی همه مشتریان را در نظر داشته باشید و اینکه هدف نهایی انها هستند . ممکن است یک فونت ریز و غیر قابل خوانا برای مشتری خوشایند نباشد . باید در نظر داشت قدرت دید همه افراد برابر نیست و همچنین سالمندان را نیز در نظر گرفت .

چاپ کارت ویزیت برش خاص