مشاوره رایگان

مبنای کاری مجموعه چاپ آکسون از ابتدا قبل از هر اقدامی، مشاوره و راهنمایی به مشتریانمان بوده است . پرسنل آکسون همیشه در تلاشند تا به مشتریان و مراجعین بهترین پیشنهاد و بهینه ترین راهکار از نظر هزینه و زمان پیشنهاد دهند . از این رو ما در سامانه ثبت سفارش آنلاین چاپ آکسون، نیز کارشناسانی آماده پاسخ گویی به سوالات و مشکلات شما همچنین ارائه مشاوره در زمینه طراحی و چاپ هستند . همچنین خطوط ارتباطی این مرکز همیشه پذیرای صدای گرم شما مشتریان گرامی می باشند.

سفارش سریع

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در سامانه ثبت سفارش آنلاین چاپ آکسون اقدام به ثبت سفارش و ارسال فایل نمایید. از مزایای این سامنه امکان ثبت پیگیری و مقایسه محصولات به صورت آنلاین فرآهم می باشد.

چاپ آکسون این امکان را فرآهم اورده تا سایتی با تمامی امکانات فرآهم نماید که مشتریان بدون نیاز به پروسه های طولانی ثبت سفارش و تماس های تلفنی و یا حضوری ، طیف وسعی از سفارشات چاپ خود را به آسانی ثبت کنند.

تکمیل روند طراحی

همان طور که می دانید مهم ترین بخش تبلیغات، ایده های جدید و خلاقانه و طراحی حرفه ای آن ایده است. اکثر آیتم هایی که با هدف تبلیغ و برقراری ارتباط طراحی می شوند، به چاپ می رسند؛ بنابراین ویژگی های مهمی که باید طراحان داشته باشد مهارت کامل با محیط های نرم افزاری و ذهن خلاق و ایده پرداز است.
طراحان گرافیست همچنین باید با هنجارها و فرهنگ و جامعه ی مخاطب خود آشنایی داشته باشند تا بتوانند یک طرح موثر و قابل درک را به تصویر بکشند.
مجموعه چاپ آکسون با بهره گیری از تیم طراحی مجرب و خبره ، در زمینه طراحی به شما کمک میکنند تا محصول چاپی شما در عین کیفیت بالای چاپ از طراحی زیبا و جذاب برخوردار باشد .

چاپ آسان و ارزان

چاپ آکسون به پشتوانه دستگاه ها و ماشین آلات به روز و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب( کاغذ،زینک ، سلفون ،مرکب …) اطمینان داریم که سفارشات شما از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود لازم به ذکر است تجربه و تخصص پرسنل در کنار کامل بودن خدمات، این اطمینان را قوی تر می کند تا جایی که ما تضمین می کنیم در صورت بروز اشکال و ایراد در محصولات سریعاَ جبران خواهد شد!

محاسبه هزينه پروژه های چاپی هميشه دغدغه اصلی مشتريان و كارشناسان طراحی و چاپ بوده است عملياتی تقريبا وقت گير می باشد .اما براورد هزينه عاملي مهم براي اقدام به چاپ است چاپ آکسون در قالب سيستم محاسبه قيمت آنلاين به شما ارائه مي دهد تا شما با اگاهی و اطمينان بيشتری اقدام به چاپ نماييد!

ارسال به کل کشور

مجموعه چاپ آکسون به واسطه بهره مندی از دستگاه های به روز و نيز كامل بودن خدمات تكميلی، سرعت زيادی درانجام و تكميل پروژه های چاپی دارد كه اين امر به نوبه خود فاصله بين سفارش تا تحويل را می كاهد. در كنار اين مزيت شما می توانيد با انتخاب شيوه تحويل در كم ترين زمان ممكن محصول خود را سريع و البته سالم تحويل بگيريد!چاپ آکسون هیچ گونه محدودتی در ارسال ندارد و شما در هر شهر و استانی که باشید سفارشات شما ارسال خواهد شد.